loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم
Admin بازدید : 213 1394/07/17 نظرات (0)

دانلود فیلم Black Mass 2015

دانلود فیلم Black Mass 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید Black Mass محصول 2015 آمریکا با کیفیت HD-RIP 720p

دانلود فیلم خارجی Black Mass 2015 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Black Mass 2015 با لینک مستقیم

.:: انکود WEBRip 1080p x265 اضافه شد (نسخه کم حجم) ::.

دانلود فیلم Black Mass 2015

دانلود فیلم Black Mass 2015

دانلود فیلم Black Mass 2015 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Black Mass 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید Black Mass محصول 2015 آمریکا با کیفیت HD-RIP 720p

دانلود فیلم خارجی Black Mass 2015 با لینک مستقیم


دانلود رایگان فیلم Black Mass 2015 با لینک مستقیم :

  • منتشر کننده : مـــدیــا ســـنتــر
  • نام فیلم : Black Mass
  • ژانر : بیوگرافی | جنایی | درام
  • کارگردان : Scott Cooper
  • نویسنده : Mark Mallouk, Jez Butterworth
  • بازیگران : Johnny Depp, Benedict Cumberbatch, Dakota Johnson
  • محصول : آمریکا
  • زبان : انگلیسی
  • زمان : 122 دقیقه
  • امتیاز : 7.7/10
  • کیفیت : بسیار عالی HDRip 720p
  • فرمت : MKV
  • حجم : MB 900
  • اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
  • لینک دانلود : مستقیم – Direct
  • خلاصه داستان فیلم Black Mass 2015 : جان کانلی و جیمز بولگر (جانی دپ) که در خیابان های بوستون با هم بزرگ شده اند چند سال بعد و در اواخر دهه 1970 ملاقاتی مجدد با هم خواهند داشت اما این بار نه به عنوان دو دوست دوران کودکی بلکه…

نقد و بررسی دانلود فیلم Black Mass 2015 (ترجمه ماشینی) :

چشم یخی آبی بدنام رئیس جرم و جنایت بوستون جیمز "سفید پوست" Bulger خیره از روی صفحه نمایش در اسکات کوپر "سیاه جرم" مثل نگاه معصوم برخی از شکارچی جنگل با اعتماد به نفس با آرامش در انتظار دروغ، حفظ زمین های خود را تا لحظه ای که حرکت می کند در برای را بکشند. و در همان خونسردی خونسردی محاسبه گسترش به هر جنبه ای از چگونه بازیگر بازی Bulger مظهر نقش، و یا به جای از بین می رود به آن است. اما اگر عملکرد مسحور جانی دپ - بازگشت پرانتز به شکل برای ستاره پس از یک سری از احتراق ناقص انتقادی و تجاری - نقطه فروش ارشد است "سیاه جرم،" بسیار دیگری وجود دارد به توصیه این هوشیار، آلاینده، اشارات عمیق جاذب fiefdom جنوبی بوستون Bulger و رابطه پیچیده خود را با مامور اف بی آی جان کانلی، با مهارت همان اندازه قابل توجه توسط جوئل اجرتون ایفا کرده است. چیزی از یک ضد "مردگان" (که تا حدودی با مورد Bulger الهام گرفته شده بود)، فیلم دارای عمدا خاموش، '70 سبک نگاه و احساس که ممکن است درخواست خود را به جمعیت مولتی پلکس تاریخ شب محدود کند، اما مسلما کیفیت علاقمندان به سینما بزرگسالان گرسنگی باید به یکی از جاذبه های جدی برای اولین بار، جوایز کالیبر از سقوط در گله.

دانلود فیلم Black Mass 2015
بر اساس کتاب جامع تحقیق به همین نام توسط خبرنگاران بوستون گلوب دیک Lehr و جرارد اونیل (را که ظاهر cameo در فیلم)، "سیاه توده" به تصویب رسید از طریق دست از تعدادی از مدیران (از جمله جیم شریدان و بری لوینسون) در راه خود را به روی صفحه نمایش، و نزدیک به هم جدا به طور کامل در سال 2013 سقوط کرد زمانی که دپ خلاصه تصویر بیش از یک اختلاف حقوق و دستمزد گزارش را ترک کنید. اما این پروژه پیدا شده است مباشر در سمت راست کوپر، که یک دست حاصل کنید که با بازیگران در قبل از خود را "قلب دیوانه" و نشان داد ". از کوره"، و که در اینجا به چالش می کشد دپ به نوع عملکرد بازیگر-بیشتر کمتر است به ندرت خواسته شده است برای ارائه در پست "دزدان دریایی کارائیب" دوران است. و جانی دپ بیش از مرتبه به این مناسبت، انجام حرفه ای، بهترین کار به عنوان یک مرد که به راحتی ممکن است برای کاریکاتور فرومایه (در "مردگان" لا جک نیکلسون) انجام شده است، اما به جای ظهور به عنوان یک مجموعه، شکل غیر قابل انکار کاریزماتیک که تساوی دیگر جنایتکاران و lawmen به طور یکسان به فرقه شخصیتی او را جامعه ستیز.

دانلود فیلم Black Mass 2015
در واقع، آن طول می کشد چند لحظه دپ را به طور کامل به رسمیت - توسط لاتکس، مخابرات تبدیل شده و به طور چشمگیری در حال دور شدن مو سفید بور - در صحنه های ابتدایی فیلم که، مجموعه ای در سال 1975، فقط به عنوان Bulger شروع صعود خود را به عنوان رهبر از زمستان باند هیل ، یک کنفدراسیون شل ایرلندی و هود ایتالیایی-آمریکایی در رقابت برای کنترل خیابان جنوبی بوستون در برابر برادران Angiulo-MOB متصل می شود. جنگ چمن Bulger با بازگشت به خانه از کانلی، که خود را به عنوان یک ستاره در حال افزایش صدور زیر شلواری در انتساب در سان فرانسیسکو و نیویورک، و است که به بوستون با وظیفه صریح و روشن از مصرف کردن Angiulos و همکاران خود بازگشتند منطبق است. برای انجام این کار، او از طرح که در نهایت به نابودی خود منجر خواهد شد تصور: استخدام دوست دوران کودکی خود، Bulger، به عرضه صدور زیر شلواری با اینتل در مورد رقبای خود را در ازای عملا ایمنی برای معاملات کثیف خود را دارد. در منطق کانلی، Bulger خواهد بود "موش" به خودی نیست، بلکه را به یک وارد کنید "اتحاد"، یک در عوض از انواع که او را به خود از رقابت خلاص شدن از شر نیز کمک خواهد کرد. (Bulger، به نوبه خود، بعدها انکار داشتن به عنوان یک خبرچین خدمت کرده است، ادعا نمود که او اف بی آی برای کسب اطلاعات پرداخت و راه دیگری در اطراف نیست.)

دانلود فیلم Black Mass 2015
"سیاه جرم" لولا در این به طور فزاینده به خطر انداختن Pas de deux و و اجرتون (اسپورتینگ لهجه بوستونی بی عیب و نقص) در نشان دادن اینکه چگونه بلند پروازانه اما راست رنگ و لعاب کانلی است تا کنون بیشتر اغوا شده توسط شیوه زندگی گانگستر منحط فوق العاده است، اخلاق حرفه ای خود را گل آلود توسط وفاداری قبیله و عدالت خیابانی که، در برخی از گوشه بوستون، می مقدس تر از قانون اساسی است. اما کار از یک اسکریپت اعتبار به عنوان خوانده شده علامت Mallouk و Jez Butterworth از (دست دیگر نیز گفت: به درگیر شده اند)، کوپر بزرگ قاب به ما یک پرتره تنومند از جهان هر دو مردان را - در برخی از روش نقطه مخالف، در دیگران عجیب شبیه هم. هر کدام از این خدمه خود را - همکار اراذل و اوباش Bulger نزدیک نگه می دارد، و گاهی اوقات تبدیل علیه در مد مو ماشه (از جمله بسیار خوب جسی Plemons و روری کوکران به عنوان مردان راست هفته کوین و استیو Flemmi)؛ عوامل همکار (با بازی امثال کوین بیکن و آدام اسکات) که کانلی دستکاری در یک بازی استادانه درست پوسته طراحی شده برای منحرف کردن توجه از Bulger و خود را. یک پسر اختصاص داده شده به مادر مسن خود، خواهر و برادر دوست داشتنی - و هر چند کانلی مرد خانواده ظاهری، با یک همسر نگران (جولین نیکلسون) که می بیند او را در راه تغییر او درک نمی کند، ما نیز به سمت عجیب مناقصه Bulger خود تجربه به برادر خود دولت سناتور، بیلی (یک بندیکت کامبربچ عالی)، و یک پدر محافظ که پسر جوان خود تلقین در راه خیابان ها ("اگر کسی آن را می بیند، آن اتفاق نمی افتد").

دانلود فیلم Black Mass 2015
اسکریپت فشرده روایت به طور بالقوه گنده به سه عمل اصلی، مجموعه دوم در سال 1981 (زمانی که Bulger باعث می شود یک بازی در نهایت بد بخت به گوشه بازار قمار متنوعی در فلوریدا)، و سوم در سال 1985، زمانی که این اتحاد Bulger کانلی تا به موفقیت حذف رقبای مایل به سفید که عامل دیگر می تواند سپر زمستان باند هیل از خشم دادستان فدرال سرسخت (کوری استول). و در هر مرحله، کوپر تورهای محکم بسته شده، setpieces پرچین که احساس مقصد سبک CANON، از جمله یک صحنه شام ​​فراموش نشدنی (در حال حاضر در برخی از طول در اولین تریلر این فیلم نشان داد) که در آن Bulger تبدیل به یک بحث به ظاهر بی ضرر از یک خانواده "راز" دستور غذا را به یک حمله تاول در وفاداری سرپرست کانلی، جان موریس (دیوید بندرگاه). قات قات موذی Bulger رها در پایان که بیهوده گویی است در مورد نزدیک ترین "سیاه توده" تا به حال می آید به پای چوبه دار طنز وحشتناک تبدیل شده است که زبان میانجی در فیلم گانگستری در پست "رفقای خوب" دوران، اما عمدتا دپ و کوپر بازی همه چیز در یک کلید نگرفته است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
دپ نشده است این در یک فیلم از او به آل پاچینو در "دنی براسکو" بازی درجهی دوم کوبیده؛ حتی خود نامزد جایزه اسکار JM باری در "در جستجوی ناکجاآباد" به نظر می رسد غلغله از تیک أفرسزد و رفتار در مقایسه با. حتی بازیگران بزرگ (نیکلسون و پاچینو در میان موارد آزمون کامل) می توانید تماس در indulgences و عادات بد می گیرند زمانی که آنها احساس می کنند در حال دادن مخاطبان چه می خواهد آن را ببینید. اما دپ به طور کامل در اینجا به جسارت، عملکرد الهام گرفته از اوایل همکاری تیم برتون و ترمیم "مرد مرده،" دانستن او آنقدر عمیق است که در داخل نقشی که، هر آنچه او می کند، ما به او آمده است. خشونت در "سیاه جرم،" وقتی که می آید، سریع و بی رحمانه است، اما هیچ چیز در اینجا شگفت انگیز بیش از یک تک، دارت ناگهانی چشم Bulger در سراسر یک اتاق است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
کار با یک تیم هنر و صنعت بالا پرواز است که شامل طراح تولید استفانیا در Cella («زیبایی بزرگ") و طراح صحنه و لباس از Kasia Walicka Maimone ("فاکسکچر")، کوپر وزند این فیلم در یک نگاه است که احساس می کند واجب درست به دوره تا کنون که بدون تاسرحد در کیچ. آن را به یک فیلم است که نه فقط در حال وقوع در '70s و اوایل اواخر 80s است، اما به نظر می رسد پس از آن ساخته شده است. که احساس است که بیشتر توسط ظرافت سخت لبه عدسی لنز 35mm عریض فیلمبردار Masanobu Takayanagi (که به شدت به یاد می آورد کار گوردون ویلیس در مورد "Klute" و "پدرخوانده" فیلم) افزایش یافته است. در یک کامل در مورد چهره از پمپ آدرنالین خود "مکس دیوانه: خشم جاده" موسیقی متن فیلم، آهنگساز هلندی / سازنده تام Holkenborg (با نام مستعار معتادی XL) تامین نمره ارکستر مرثیهای که کاملا ناامید، خلق و خوی زمستانی فیلم تکمیل می کند.

خطوط کلی به نظر نمی رسد به قول هر چیزی شبیه به این نوع از تجربه، و Jez Butterworth و علامت گذاری به عنوان Mallouk فیلمنامه گاهی اوقات ساختار آن فلاش بک (بیان در بازجوییهای FBI از همکاران کلیدی Bulger) درمان به عنوان بهانه ای برای گفتن، حتی خلاصه، به جای نمایش . از زبان مشتریان تبدیل صدای بیش از روایت که مقالات بیش از چاله در گاهشناسی. ما در دیدار با Bulger و دو نفر قدرتمند که سپر و او را قادر سازد: برادر سناتور ویلیام "بیلی" Bulger (بندیکت کامبربچ) و دوست دوران کودکی خود را تبدیل مامور اف بی آی جیمز کانلی (جوئل اجرتون). ما به عنوان دیده بان کانلی دریچه یک برنامه را به پرداخت Bulger، که او را محافظت زمانی که آنها بچه ها، با کمک به گانگستر اطلاع در اوباش ایتالیایی که muscling در خود چمن اساسا ارائه تا اف بی آی به عنوان ارتش خصوصی بی Bulger است، جنگ در رقبا. ما در دیدار با دوست دختر بخاطر رابطه آندو Bulger را لیندزی CYR (داکوتا جانسون) و پسر شایان ستایش او، داگلاس CYR (لوقا رایان)، و البته باند جنایتکار Bulger است. صفوف خود را شامل جسی Plemons، روری کوکران، و W. بزرگ ارل براون، که تبدیل شدن به وارن اوتس از potboilers مدرن شهری است. تمام نوازندگان فوق العاده هستند و حداقل یک لحظه فراموش نشدنی، بلکه تعریف نشده به عنوان افراد باقی می ماند. آنها در داخل و خارج از داستان محو در هر حال، و گاهی اوقات هنگامی که یکی از آنها نشان می دهد تا دوباره شما را به او را به دلیل شما را فراموش کرده او هنوز زنده بود شگفت زده. تنها استثنا پیتر سارسگارد، که به نوبه خود حمایت به عنوان یک cokehead متلاطم خلاصه زندگی احساساتی یک مرد تنها در چهار صحنه است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
لحظات که در آن شما ممکن است تعجب اگر تن عمدتا لجوج فیلم یک اشتباه است. آرایش Bulger با FBI فعال شده توسط غلام حلقه به خود کانلی، که خنثی شهادت و شواهد fudges به نگه داشتن او را رفیق از گرفتن تحت پیگرد قانونی قرار، به نظر می رسد شفاف باهم که شما نمی خواهد باور آن سال ادامه یافت، مگر اینکه خواندن خارج تایید کرد که بله، در واقع ، این است چگونه از آن اتفاق افتاد. بی کفایتی سرسام آور این فیلم ویژگی به اداره بوستون از FBI نشان می دهد که کوپر و شرکت ممکن است به قایق با تبدیل نه "سیاه توده" را به یک کمدی سیاه درباره چگونه از آن آسان است به نهادهای فاسد از درون از دست رفته. (عملکرد کوین بیکن را به عنوان اعتقاد برتر احساس می کند کانلی کمیک بیش از نمایشی در برخی از سطح او می داند که چه نوع از باهم در حال اجرا است و نمی تواند باور چقدر سخت است آن را اثبات کند.) با این حال، شما می توانید طعم و مزه که پوچی اساسی به عنوان فیلم ریش همراه-به ویژه از طریق کانلی. او یکی از راسو بزرگ در تاریخ فیلم، و در برخی از راه یک شخصیت نگران کننده بیش از Bulger، چرا که او وانمود می کند یک پسر خوب.

دانلود فیلم Black Mass 2015
کارگردانی اسکات کوپر ("قلب دیوانه"، "از کوره")، "سیاه جرم" شده است به عنوان کار مشتق شده است که خم بیش از حد سخت در مورد خشونت وحشیانه، صحبت از وفاداری و افتخار، بی حرمتی گفتگوی بورسی و سایر عناصر به طرفداران آشناست از مارتین اسکورسیزی که فیلم گانگستر ارائه بسیاری از DNA آن است. این همه درست است. اما آن را نیز یک راه سطحی رد فیلم حالی که نادیده گرفتن ماهیت آن. در قلب آن، "سیاه توده" یک داستان اخلاقی را با بوی مذهبی نه در همه، ظریف است. این در مورد چگونه بد می تواند به سادگی با داشتن جذابیت بیشتر و قاطع نسبت به خوب شکوفا است. اگر تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه، می گویند، یک پسر قلدر در یک ماشین مترو می تواند دوست دختر خود را برای بیست متوقف می شود بدون هر کس دیگری مداخله سرزنش، و یا چگونه چهار مرد با جعبه برش می تواند یک هواپیمای شلوغ ربودن، این فیلم به این پرسش. این مراحل در حال انجام، داد و بیداد چند دهه Bulger به عنوان یک کابوس بیداری که شرکت کنندگان در آن نمی توانستم باور بود اتفاق می افتد حتی به عنوان آن اتفاق افتاد. این ایده بسیار که یک عامل هرج و مرج مانند Bulger می تواند به راحتی در یک شهرستان بزرگ برای سال رفتن به زندان و سپس گرفتن دوباره و چیدن درست که در آن او را ترک کردن، در حال اجرا اعداد و کنترل ماشین آلات تلوان و خرید و فروش مواد مخدر و کشتن دشمنان در وجود خیابان های جنوبی غیر واقعی به نظر می رسد در بوستون. فیلم شیپور خاموشی که واقعیت در ضخیم، راه غیر طبیعی است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
جانی دپ بازی می کند Bulger در چنین آرایش سنگین است که اگر شما او را ایستاده در کنار موزه موم مجسمه سازی مادام Tussaud از همان شخصیت، شما قادر نخواهد بود برای گفتن که مجسمه بود. او تنها شخصیت است که بلافاصله به عنوان یک انسان قابل قبول نیست. با توجه به راه است که کوپر و فیلمبردار خود Masanobu Takayanagi او عکس، این عمدی به نظر می رسد. با چشم مرده، پوست خاکستری، موهای خاکستری slicked پشت، لباس تیره رنگ مسیر خود را و شلوار تضعیف شده، Bulger ممکن است یک سادیست گانگستر. این فیلم او رفتار به عنوان یک هیولا تحت اللفظی، اغلب silhouetting او و یا حجاب او در تاریکی یا سایه جزئی. تصاویر یک شات Bulger از بالای سر، دروغ گفتن بر روی نیمکت و خیره unblinkingly به سقف در حالی که دوربین زوم کردن به آرامی: آن راه شما می خواهم عکس دراکولا دلسرد کننده در تابوت او است. در یک صحنه در اواخر "سیاه جرم،" Bulger در را میزند اتاق خواب از یک زن که خواندن "جن گیر." هنگامی که ساقه Bulger و شاخه های یک خبرچین در یک پارکینگ، او به نظر می رسد از بین بردن از نور خورشید مانند اژدها، و هنگامی که او را ترک صحنه جرم، نور طلا سخت او را مانند Leatherface هاله در پایان گفت: "اره برقی در تگزاس قتل عام." لمس مانند این را "سیاه جرم" احساس کمتر واقع گرایانه از اکسپرسیونیست مانند بازسازی اسکورسیزی "تنگه وحشت"، که پیش بینی مردم عادی که توسط یک شیطانی سابق محکوم که به عنوان غیر قابل توقف به عنوان مایکل مایرز در نظر می رسید به وحشت "هالووین" یا ترمیناتور ، و یا اصلی خون اشام سکوت فیلم نوسفراتو، که می تواند فانی با نگاه به چشمان خود را فلج کند.

دانلود فیلم Black Mass 2015
آنچه ما می بینیم در "سیاه جرم،" پس از آن است، نه دقیقا Bulger، اگر چه ما را ببینید لحظات بزرگ و کوچک از او تعامل با معشوق و پسرش و نوکرانشان، به عنوان یک قدرت فرد به طور منظم. بیشتر ما در حال دیدن این ایده از Bulger: چه Bulger نمایندگی به مردم او فریب خورده و وحشت زده و خم به او خواهد شد. داستان به طور عمده از طریق چشم از همکاران جنایی Bulger گفت. آنها می آیند به جلو، یکی پس از دیگری، برای توصیف برخی از جنبه های جدید از awfulness رئیس خود و اعتراف ناتوانی خود را به آن را رد می کنند. در صحنه ای که Bulger خفه یکی دیگر از خبرچین بالقوه، دوربین با فاصله گرفتن از قتل به مطالعه واکنش های از مردی که آن را فعال کنید، بهتر است برای جذب تحقق شوکه خود را که او هنوز هم دارای یک بیت از روح چپ و نمی Bulger به آن را سرقت.

دانلود فیلم Black Mass 2015
ما هرگز دسترسی به داخلی عاطفی Bulger به دست آورید. ما همیشه به دنبال او از حذف داستان سرایی. که او همیشه به واکنش نشان داد و یا توصیف، به جای وارد و درک، منجر به مفهوم Bulger عنوان "Bulger." کوپر شاخه از صحنه اتاق بازجویی اف بی آی فیلم، و بسیاری از صحنه های که در آن Bulger تلاش می کند تا فضولی اطلاعات و یا عصاره وعده وفاداری از مردان خود را، در یک، محکم قاب، الگوی شات معکوس ساده است، مانند یک کشیش و یک اهل در یک غرفه اعتراف. این، بیش از حد، مناسب است. معاهده حال انجام است که آنها را با یک شیطان در زندگی واقعی ساخته شده، و اخلاقی، آسیب غیر قابل فسخ شاید معنوی آنها متوجه آنها خیلی دیر به نجات روح خود را متحمل شده بود چه شخصیت های دیگر توصیف (یا اعتراف به) است. نمره تام Holkenburg را محزون، موسیقی برای یک خاطره غم انگیز است. در زمان آن بازدید نت بسیار پایین است که به نظر می رسد در یک اندام لوله انجام شده است، به عنوان اگر ساخت خوب بر روی عنوان punny فیلم است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
این باعث می شود دپ دقیقا فرد مناسب برای بازی Bulger در "سیاه توده." در بسیاری از نقش های دیگر او به نظر می رسد هدایت بازیگرانی که آرایش عجیب و حرکات شدید بخشی از تجربه ساخته شده است: لان شانی، پیتر سلرز، اورسن ولز. این عملکرد دیگری در این ورید است: یک صفحه جدید برای اضافه کردن به یک گالری است که ویترین امثال ادوارد دست قیچی، ویلی وانکا و کاپیتان جک اسپارو. در حالی که عملکرد لحظه به لحظه از طنز خشک و حتی حساسیت به لمس (عمدتا به سمت دوست دختر Bulger و پسر و مادر تقدیس خود، که در کارت های بازی) است که عمدتا به تصویر کشیدن دپ اسطوره در اینجا، نه مرد. نیست که Bulger بود، اما آنچه منظور او. در این زمینه انتخاب دپ و فیلم است، به نظر می رسد نقطه در. دپ است سرد در راه است که بزرگ بازیگران فیلم های ترسناک از 1930s و '40s هراسناک است.

دانلود فیلم Black Mass 2015
به عنوان صدا به عنوان ایده اصلی آن است، اجرای "سیاه جرم" ناقص است. برای بسیاری از هم در حال اجرا آن، آن را به نظر می رسد ramping تا به عظمت، تنها به نوبه خود در اطراف و نشستن و نوزادان کمی بیشتر. آن را ناموفق نه کاملا وجود دارد، و نیمه assed در برخی از راه. اما آن را تا یک چشم انداز، و آن را یکی از قدرتمند است. این یک فیلم ترسناک گانگستر. آن را در ذهن مردد است.


.:: تریلر فیلم Black Mass 2015 ::.


.:: دانلود فیلم Black Mass 2015 با کیفیت HDRIP 720p ::.

Download


.:: دانلود فیلم Black Mass 2015 با کیفیت WEBRIP 1080p x265 ::.

Download


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 412
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 370
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 6,207
  • بازدید سال : 45,478
  • بازدید کلی : 350,325